tisdag 5 augusti 2014

BACK ON TRACK.....


....Här har jag tillbringat nästan hela min semester....på vårt älskade lantställe där jag hämtar ny kraft och energi, en riktig energiboostare är vårt underbara Vinö...
Därav min frånvaro under Juli månad, då jag inte har någon dator där utan har bara min Iphone med mig, men det får det bli ändring på till nästa sommarens semster på landet. Däremot är kameran fullproppad med kort och huvudet fullt av minnen och recept som jag gärna vill dela med mig av, men det får komma lite i taget framöver....
Även om sommar, sol, värme och semester är väldigt underbart :) så går det inte komma ifrån att vardagsrutiner - tider- träning och mat/baktestning ska bli skönt att komma tillbaka till, även om det tar emot att säga det :))
Ha det så gott tills vi hörs igen!
Kram Agnetha "Agge"

1 kommentar:

  1. Vad härligt att ha ett eget lantställe! Jobbigt men rätt skönt att komma tillbaka till vardagen igen ;) kram Suss

    SvaraRadera