torsdag 28 augusti 2014

ÄLSKAR STRÅVÄSKOR.........


                                                                             
                                                           ....Jag älskar stråväskor, bra storlek till stranden, jobbet,  
                                                           affären...osv....rymmer lagom mycket, eller det man behöver...
                                                           Jag har ofta min stråväska med mig när jag ska till affären och inte
                                                          ska handla så mycket,  känner mig lite gammalmodig, men på ett
                                                           mysigt sätt.... sen sätter den i cykelkorgen och hem igen....                                                  
Ha en skön torsdagskväll............. imorgon är det fredag... Jihooo.....
Kram Agnetha "Agge"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar