söndag 1 februari 2015

EN VIT DAG:::

Vaknade upp med ont i halsen och en förkylning i antågande denna 1 februari.När jag tittade ut var det otroligt vackert ute, alldeles vitt överallt, himmel, träd, marken, allt smälte samman...
Tog på mina stövlar och fotade det vackra, sen tog jag med mig lite fågelmat och matade mina små fågelhus så fåglarna hittar lite mat en dag som denna.
 
 
 
 Lite solroskärnor blir de nog glada av de små fåglarna...
 


Mina tre små fågelhus på tomten.....
 
Denna dag hade jag tänkt åka ner och skaffa mig gymkort på medley,
Men det får vänta några dagar för att se hur förkylningen utvecklar sig.
Istället så bakar jag bröd, i ugnen står mitt fiberbröd och sen ska jag prova att
göra ostbröd, recept kommer senare.


Ha det så bra så hörs vi snart igen!
Kram Agnetha "Agge"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar