fredag 26 december 2014

JULENS DAGAR I BILDER....

 ....Dagarna före julafton gjordes det både pepparkakshus och egen julkorv enligt tradition. Julkorven är jag uppvuxen med att göra, mina föräldrar, min farmor och farfar gjorde den och nu jag med min familj och jag hoppas att någon av våra barn väljer att föra detta vidare.

 
 
 
 
Tänder brasan på julaftonsmorgon, för att mysa
framför den och äta frukost vid tv`n.
 
 
 
Vår ståtliga gulliga knubbiga kungagran.
 
 

 

Många paket blir det även om vi varje år säger att det
inte ska bli så mycket julklappar.
 
mmm det goda julbordet...
 
 
 


Mannens traditionsenliga Simpsonsslips är på...


Vilken tur...jultomten kom även till oss....


Vår älskade Ludde var julfin i sin scarf...

Hoppas ni haft en skön, avkopplande jul, det har jag/vi haft. Vi tar dagarna som de kommer, är ute och promenerar mycket, äter alldeles för mycket choklad, läser, ser på filmer och bara är, såå skönt!
Ha det så bra och ta hand om varandra!
Kram Agnetha "Agge"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar