lördag 23 januari 2016

NYTT ÅR - NYA, MÅNGA HÄRLIGA PLANER......

Året har tickat på så sakterliga, 23 dagar in på 2016 och året har börjat bra med en lugn jobbstart, kommit igång bra med motion och bra mat. Väldigt kallt och halt för några långa snabba promenader eller löprundor för min del, tur att gymmet finns då med löpband.
Jag lägger 2015 bakom mig, ett ganska tufft år på många plan, men med många erfarenheter rikare som jag säkert kommer ha stor nytta utav, men nu en skön känsla att få vända blad till nytt år, där många trevliga saker är inplanerade som gör mig väldigt glad och lycklig. Bla är en resa inplanerad till sommaren med hela vår familj och vänner med familj. Våra flickor fortsätter med sina utbildningar och tar egna kliv med sina liv, härligt. Jag fortsätter mitt andra år på rektorsprogrammet 20 % av min arbetstid, roligt och lärorikt. Vårt älskade lantställe får äntligen den förändringen som vi längtat och planerat i så många år. Är så lycklig och tacksam att vi äntligen kan förverkliga detta. Ni kommer självklart få följa med på den resan :).
Har en härlig känsla i kroppen inför 2016. Välkommen 2016!
Nu väntar lunchen på mig! Hörs snart igen!
Kram Agnetha "Agge"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar