söndag 1 mars 2015

FÖRSTA VÅRMÅNADEN ÄR HÄR...

 
...Äntligen....som jag längtat, men jag tycker det känns i kroppen att vi kommit framåt på året, ljusare, längre dagar gör att i varje fall jag blir piggare, inte lika trött när man kommer hem från jobbet. Jag vill gärna nu också tillbringa mer tid ute, luft, promenader och kanske börja springa så smått, kaffe i  lä på altanen med en god bok eller en tidning.
 
Planerar och ser fram emot att sätta fingrarna i jorden,
planera min trädgård och vad jag vill odla.



I lördags när vi var och handlade hade vår nya affär City Gross laddat upp med fröer och lite trädgårdssaker. Handlade lite fröer - både blommor och grönsaksfröer och en liten örtsax.
Snart dags att förgro lite saker som sen ska ner i jorden....hoppas jag får lite hjälp av solen för ljuset har vi ju nu...:)
 
 

Välkommen Mars, första vårmånaden, du är efterlängtad.....
Må så gott!
Kram Agnetha "Agge"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar