söndag 14 september 2014

I BAKGRUNDEN......


....i bakgrunden susar tv`n med valvaka, babbel och statistik...... själv sitter jag vid datorn och jobbar, redigerar bilder, planerar recept och skriver till er nu...
Jag var på en sån härlig energihöjande fotosession i torsdags, en fyra månaders tjej som jag fått fota och följa vartefter - så mysigt och ger så mycket glädje och energi.
Den lilla svarta på bilden var min födelsedagspresent från maken och barnen....efterlängtad....så nu kan jag sitta var som och jobba och behöver inte gå in till "klumpen" i arbetsrummet, lycka!!
När jag sitter och redigerar vid datorn, summerar jag förra veckan och försöker ladda för fyra dagar till, den nästkommande veckan och hoppas den blir lugnare och mer rofylld....
Rofylld kommer den bli framåt helgen för då åker mannen och jag till Palma på långweekend, första resan på tu man hand utan barnen/tonåringarna...mysigt, roligt och härligt är bara förnamnet av hur känslan är inför resan....
Dags att fortsätta jobba och förbereda morgondagen!
Må så gott! Kram Agnetha "agge" Johansson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar